5 συμβουλές για τα Χριστούγεννα

Υπάρχουν δύο τρόποι να εμπλέξετε την επιχείρηση σας στην περίοδο την εορτών, να αποφασίσετε να δραστηριοποιηθείτε την στιγμή που οι καταναλωτές έχουν πάρει ήδη την απόφαση για τις αγορές τους η να ξεκινήσετε όταν οι ανταγωνιστές σας θα αρχίζουν να προετοιμάζονται.

Εφόσον εκμεταλλευτείτε το διαδίκτυο, με έξυπνους τρόπους και χωρίς να δαπανήσετε μια περιουσία η επιχείρηση σας θα δικτυωθεί με κόσμο. Και το ζητούμενο στις εορταστικές διαφημιστικές εκστρατείες δεν είναι να πουλάτε αλλά να δικτυωθείτε με τους καταναλωτές την στιγμή που βρίσκονται στην καλύτερη ψυχολογική κατάσταση.

Έρευνα στην Αμερική – που την περίοδο των εορτών δεν έχει μεγάλη απόκλιση από τις Ευρωπαϊκές αγορές – δείχνει ότι οι διαφημιστικές καμπάνιες που ως στόχο έχουν το συναίσθημα, κατά μέσο όρο, κερδίζουν 6,85 δολάρια για κάθε 1 δολάριο δαπάνης

Εμείς σας δίνουμε 5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στην προσπάθεια σας και θα πετάξετε τα χρήματα σας

Προγραμματισμός

Αν έχετε προγραμματίσει κάτι αποκλειστικά για τις ημέρες των εορτών ξεχάστε το, είστε ήδη χαμένοι. Είναι τέτοιες οι πληροφορίες που έχουν λάβει οι χρήστες το προηγούμενο διάστημα που δεν είστε πλέον επιλογές στις αποφάσεις τους.

Οι καταναλωτές – χρήστες ξεκινούν να προγραμματίζουν τις αγορές τους τουλάχιστον 30 ημέρες πριν τις γιορτές. Αποθηκεύουν τις πληροφορίες και τις ελέγχουν, και μια και δύο και τρεις φορές μέχρι την απόφαση τους.

Είναι κρίσιμο ο προγραμματισμός, ο οποίος δεν περιλαμβάνει μόνο την χρονική περίοδο αλλά και την δημιουργία του περιεχομένου. Οι Χορηγούμενες δεν θα σας φέρουν πωλήσεις, δεν θα σας φέρουν ούτε καν θέαση. Οι καμπάνιες , τα άρθρα πρέπει να έχουν ποικιλία τόσο σε εικόνες όσο και σε μηνύματα τα οποία είτε θα προωθούνται όλα μαζί ανάλογα το μέγεθος του κοινού η και τμηματικά σε «σκληρό» Local Marketing (τοπικό μάρκετινγκ)

Διαφοροποιείτε

Το αναφέρουμε και εδώ, οι Χορηγούμενες δεν είναι το «Χρυσό Δισκοπότηρο» μιας διαφημιστικής εκστρατείας. Αν και οι περισσότεροι αρέσκονται στο να πατάνε το κουμπί της «προώθησης» και σε λίγα δευτερόλεπτα να έχουν μια διαφημιστική καμπάνια, το περιεχόμενο και η διαχείριση της είναι που θα φέρει το αποτέλεσμα.

Εκτός λοιπόν την αυτόματη Χορηγούμενη υπάρχουν και άλλοι τρόποι, διαφορετικοί. Αφού ορίσετε τους στόχους σας, δημιουργήσετε το σωστό περιεχόμενο, ελάτε σε επαφή με άτομα που κάνουν διαχείριση εμπειριών χωρίς να το γνωρίζουν, και ποιοι είναι αυτοί; Οι δημοφιλής φίλοι σας στα Social.

Όπως σχολιάζετε τις δραστηριότητες τους, όπως δικτυώνεστε καθημερινά μαζί τους, ζητήστε τους να προωθήσουν τα διαφημιστικά σας μηνύματα. Ζητήστε τους να μιλήσουν για το προϊόν η τις υπηρεσίες σας. Θα το κάνουν, και θα το κάνουν γιατί ήδη βρίσκονται σε αυτή την δραστηριότητα κοινοποιώντας άλλες πληροφορίες.

Προτρέψτε τους να έρθουν στο χώρο σας

Μια μελέτη του Διεθνούς Συμβουλίου Εμπορικών Κέντρων έδειξε ότι στην περίοδο των εορτών οι καταναλωτές ξοδεύουν το 92% των χρημάτων σε αγορές που κάνουν σε φυσικά καταστήματα.

Και εδώ θα μιλήσουμε για συναίσθημα γιατί οι Χριστουγεννιάτικες αγορές αποτελούν για τους περισσότερους καταναλωτές μια στιγμή εμπειρίας. Μουσική, στολισμένα καταστήματα, χαρούμενα πρόσωπα, αυτά ζητάει ο καταναλωτής τις ημέρες εκείνες.

Χρησιμοποιήστε το διαδίκτυο για να τους δημιουργήσετε την ανάγκη να έρθουν στο χώρο σας. Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο που περιλαμβάνει στοιχεία της επιχείρησης σας. Αποφύγετε το περιεχόμενο να διαθέτει εικόνες αποκλειστικά εικόνες από το διαδίκτυο. Η βιτρίνα σας, το χριστουγεννιάτικο δέντρο, οι υπάλληλοι ακόμα και εσείς οι ίδιοι, θα φέρουν μεγαλύτερο αποτέλεσμα.

Κάντε κάτι διασκεδαστικό, δημιουργήστε διαγωνισμούς που καταλήγουν στο κατάστημα μας , δείξτε ένα μικρό βίντεο από την μπάντα που θα παίζει στο κατάστημα σας, και άλλα που θα μείνουν στο «σκληρό δίσκο» του καταναλωτή.

Κοινοποίηση παρουσίας

Μια προγραμματισμένη διαφημιστική εκστρατεία είναι σίγουρο ότι θα φέρει υποψήφιους πελάτες στο χώρο σας πολύ πριν τις βασικές ημέρες των εορτών όπου λαμβάνονται οι αποφάσεις των αγορών.

Όλο αυτό το διάστημα αλλά ακόμα και τις βασικές ημέρες των εορτών, βρείτε τρόπους οι υποψήφιοι πελάτες να κοινοποιούν μέσα από Call2Action (προτροπή σε ενέργεια) την παρουσία τους στο χώρο σας.

Η κοινοποίηση παρουσίας είναι πολύ βασική στα Social αφού δίνει την δυνατότητα στους «φίλους» όσων την κάνουν να λάβουν περισσότερες πληροφορίες

Δεν έχει σημασία πως έρχονται, σημασία έχει πως αισθάνονται όταν φεύγουν

Η δύναμη του μάρκετινγκ επηρεασμού δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί, δεν είναι αυτό που θα κάνετε και θα έχετε την επιτυχία, υπάρχει και η περίπτωση της αποτυχίας η οποία επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από το περιεχόμενο της καμπάνιας

Σύμφωνα με έρευνα, το 71% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μια αγορά βασισμένη σε μια αναφορά κοινωνικών μέσων. Το μάρκετινγκ επιρροής κάνει τα πράγματα πιο προσωπικά, πιο ελκυστικά και πιο αυθεντικά.

Για αυτό όταν ο καταναλωτής έρθει στο χώρο σας, το μάρκετινγκ , οι έρευνες, τα συστήματα, πάνε όλα περίπατο. Εκείνη την στιγμή είστε εσείς και αυτοί.

Φροντίστε να είστε αυθεντικοί και την δουλειά θα την κάνουν μετά τα Social, που θα υποδεχτούν την κριτική του καταναλωτή.

Τέλος, δείτε τα Χριστούγεννα ως μια ευκαιρία ώστε για την επικοινωνία της επιχείρησης σας, να είναι Χριστούγεννα όλο τον χρόνο

Μοιραστείτε τοShare on Facebook5Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone