Λυπούμαστε, το Facebook δεν είναι τα πάντα

Όταν δημιουργείτε μια καμπάνια για το Facebook, έχετε απαντήσει στο ερώτημα γιατί το κάνετε; Ποια θα ήταν η απάντηση σας, αυτή την στιγμή που διαβάζετε αυτές τις γραμμές; Πιθανόν οι περισσότεροι, για να διαφημιστούμε. Είναι όμως έτσι, κερδίζετε πραγματικά αυτό που επιδιώκετε;

Όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, το διαδίκτυο είναι ΜΜΕ (Μέσο Μαζικής Επικοινωνίας) με όλα τα υπόλοιπα (website, e-mail, social) να είναι εργαλεία του. Τα εργαλεία αυτά μεταφέρουν το μήνυμα σας και ανάλογα με τι επιδιώκετε (δημοσιοποίηση, ενημέρωση, πωλήσεις) χρησιμοποιείτε το ανάλογο εργαλείο και με την ανάλογη ένταση

Στην χώρα μας το Facebook είναι το πιο δημοφιλές εργαλείο και αυτό που χρησιμοποιείται με την μεγαλύτερη συχνότητα για να προωθήσει κάποιος τα μηνύματα του. Όμως ποιος είναι ο ρόλος του Facebook και τι συμμετοχή έχει στην επιτυχία μιας καμπάνιας. Είναι το εργαλείο που πρέπει να εμπιστευόμαστε αποκλειστικά;

Ας δούμε πρώτα τι προσφέρει το Facebook στις επιχειρήσεις και αυτά είναι συγκεκριμένα πράγματα. Μην ξεχνάτε ότι είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που «χτίστηκε» για τις σχέσεις των ανθρώπων και όχι των επιχειρήσεων και η συμπεριφορά πρέπει να είναι ανάλογη. Στο Facebook βρίσκεται κάποιος για να διασκεδάσει και όχι για να αντλήσει πληροφορίες (διαβάστε εδώ Διαφήμιση Facebook η Google )

Το πρώτο πράγμα που προσφέρει το Facebook στην επιχείρηση είναι το traffic προς την ιστοσελίδα σας, ουπς, δεν έχετε ιστοσελίδα; Τότε πρέπει να δημιουργήσετε και μετά να διαβάσετε το άρθρο. To Facebook είναι η πλατεία, οι χρήστες είναι ο κόσμος στην πλατεία και όταν θέλετε να φέρετε κόσμο στην επιχείρηση σας πηγαίνετε στην πλατεία με σκοπό, να τους φέρετε στο κατάστημα σας, δηλαδή, στην ιστοσελίδα σας (διαβάστε εδώ Facebook: Αλιεύεις η κάθεσαι στην Ακτή σαν Ηλίθιος)

Το δεύτερο που κάνει καλά το Facebook είναι ότι δημιουργεί αγοραστικό κοινό, όπως είπαμε οι χρήστες βρίσκονται εκεί για να διασκεδάσουν, οπότε είναι ευάλωτοι στο συναίσθημα. Και πάλι όμως, η ιστοσελίδα σας είναι αυτή που θα ολοκληρώσει την προσπάθεια σας.

Όμως το Facebook δεν είναι τα πάντα, θα λέγαμε μάλιστα σε σχέση με τα υπόλοιπα Social είναι το λιγότερο. Η δυναμική του υπολείπεται των υπολοίπων (You Tube, Instragram,) σε σχέση με το πόσο διαρκεί το τελευταίο post.

Η παρακάτω εικόνα είναι χαρακτηριστική και εξηγεί δύο βασικά πράγματα, ότι το Περιεχόμενο είναι αυτό που δίνει την δυναμική, και ότι το Facebook δεν είναι τα πάντα. Δημιουργείστε περιεχόμενο, επενδύστε σε αυτό, και στην συνέχεια επενδύστε στο χρόνο σας, εξερευνήστε και ανακαλύψτε την δυναμική όλων των εργαλείων

Μοιραστείτε τοShare on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone