Όταν ο επιχειρηματίας «καίει» την επιχείρηση στα Social με τον ναρκισσισμό του

Η αποστολή των Social στην επιχειρήσεις έχουν μόνο έναν σκοπό, να μετατρέψουν όσους ακολουθούν σε πελάτες είτε αυτό είναι προϊόν είτε υπηρεσία. Την στιγμή εκείνη όπου οι ακόλουθοι μας λαμβάνουν τα post μας στο κινητό η τον υπολογιστή τους έχουν την δική συναισθηματική στιγμή. Αυτή η δική τους στιγμή μπορεί να επηρεάζεται είτε από χαρά είτε από λύπη. Μην ξεχνάμε ότι οι χρήστες είναι άνθρωποι.

Δυστυχώς όμως για την επιχειρήσεις, κάποιοι από τους ιδιοκτήτες  χρησιμοποιούν τα Social περισσότερο για την αυτοπροβολή τους και όχι για όφελος της επιχείρησης. Μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις είναι τέτοια η συχνότητα όπου το δικό τους πρόσωπο φαίνεται περισσότερο από τα προϊόντα η τις υπηρεσίες της επιχείρησης.

Είναι το λεπτό σημείο όπου ο ναρκισσισμός μπορεί να δημιουργήσει μια τάση απαξίωσης από τους χρήστες προς την επιχείρηση η οποία δεν είναι εμφανής. Κανείς δεν χρήστης δεν θα σχολιάσει άμεσα αλλά θα μπει στην διαδικασία να σταματήσει να παρακολουθεί τα Post

Η απαξίωση αυτή είναι πιο έντονη σε τοπικές επιχειρήσεις αφού οι ιδιοκτήτες οι οποίοι λειτουργούν με αυτό τον τρόπο είναι γνωστοί στις κοινωνίες.

Μοιραστείτε τοShare on Facebook3Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone