Web και Πρατήρια Καυσίμων

Το  σύνολο των πρατηριούχων δεν αξιοποιούν κανένα από τα εργαλεία του web προς όφελος της επιχείρησης και όπου συμβαίνει αυτό είτε γίνεται εμπειρικά είτε αξιοποιούν τα εργαλεία των προμηθευτών τους, των μεγάλων πετρελαΪκών.

Το διαδίκτυο είναι πρώτα από όλα ΜΜΕ (Μέσο Μαζικής Επικοινωνίας) και τα εργαλεία του κάνουν αυτό ακριβώς, μεταδίδουν στους καταναλωτές αυτό που οι επιχειρήσεις έχουν να πουνε.. Και για τον πρατηριούχο όπου πουλά καύσιμα, μια καθημερινή ανάγκη με την  αγορά να γίνεται με την τιμή σε μεγάλο βαθμό τι θα μπορούσε να πει εκτός από αυτό.

Πρώτα από όλα θα πρέπει να ξεκαθαριστεί γιατί κάνεις ενέργειες και χρησιμοποιείς εργαλεία του διαδικτύου και για αυτό θα πρέπει να δώσουμε έναν σύντομο ορισμό της πώλησης, η οποία είναι «το πηλίκο ενεργειών και διαδικασιών». Όσοι λοιπόν ξεκινούν να χρησιμοποιούν να εργαλεία του web για να πουλήσουν στο διαδίκτυο κάνουν ένα τεράστιο λάθος αφού η πώληση είναι μια ενέργεια της επιτυχίας, η τελική.

Διάβασε επίσης: Πλήρες Local Marketing για ΣΕΟ (Σταθμός Εξυπηρέτησης Οχημάτων)

Ένας πρατηριούχος πρέπει να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία και τις ενέργειες του διαδικτύου για έναν βασικό λόγο, για την ανάπτυξη σχέσεων με τον καταναλωτή. Αυτή η σχέση είναι πολύ σημαντική επειδή το καύσιμο είναι ένα ευαίσθητο προϊόν με το σύνολο των καταναλωτών να το αγοράζει εκεί που νιώθει ασφάλεια. Άλλωστε αυτό το αποδεικνύει ότι τα πρατήρια που πουλάνε ακριβότερα από άλλα πρατήρια, εξακολουθούν να δουλεύουν περισσότερο από τα τελευταία

Παρακάτω θα δούμε τα εργαλεία και τους λόγους όπου ένα πρατήριο πρέπει να τα χρησιμοποιήσει για την ανάπτυξη των σχέσεων με τους καταναλωτές. Μάλιστα θα συμπεριλάβουμε και αυτονόητα αφού πολλά πρατήρια δεν έχουν ούτε αυτά.

Διάβασε επίσης: «Green Light” : Βρες τις αδυναμίες της επιχείρησης σου στο διαδίκτυο

Δωρεάν WI-FI

Η λειτουργία του συστήματος Ήφαιστος ουσιαστικά υποχρέωσε τους πρατηριούχους να βάλουν στα καταστήματα τους internet αλλά η χρήση του έμεινε μόνο στο να το εκμεταλλευτούν μόνο για αυτό το λόγο. Σήμερα όλοι οι πελάτες τους φτάνουν στο κατάστημα τους για να πιούνε το καφέ τους η να πλύνουν το αυτοκίνητο τους χωρίς να τους δίνουν δωρεάν και άμεση πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Όπως και σε άλλους κλάδους επιχειρήσεων ακόμα ο καταναλωτής πρέπει να μπει στην διαδικασία να ρωτάει για τον κωδικό πρόσβασης.

Δώστε δωρεάν την υπηρεσία, και οι καταναλωτές θα σας το δώσουν πίσω άμεσα όπως θα δούμε παρακάτω.

Κοινοποίηση παρουσίας – Σας διαφημίζουν και σας πληρώνουν

Η κοινοποίηση παρουσίας -όπως και όλο το διαδίκτυο- είναι συναίσθημα, την κάνει ο καταναλωτής γιατί είναι ευχαριστημένος από το περιβάλλον, τις υπηρεσίες, την επαφή του με τους συνδεδεμένους φίλους του η και τέλος, όταν δεν είναι ικανοποιημένος.

Το τελευταίο είναι και αυτό που το πρατήριο μπορεί να το αξιοποιήσει στο έπακρο και να αντικρούσει τις αντιρρήσεις του πελάτη μιας και τα πρατήρια είναι ίσως οι μοναδικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα οι οποίες λειτουργούν 100% κάτω από ελεγχόμενες διαδικασίες.

Αν τώρα το πρατήριο δεν δώσει στους καταναλωτές-χρήστες δωρεάν και άμεσο wi-fi και αναγκαστούν να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα του κινητού τους, είναι χειρότερο από την κακή υπηρεσία

Ιστοσελίδα (website)

Στην ερώτηση όλων, όχι μόνο των πρατηριούχων, γιατί να έχω μια ιστοσελίδα, η απάντηση είναι πολύ απλή, για να υπάρχει το «στίγμα» σου διαδίκτυο στον δικό σου χώρο και όχι φιλοξενούμενος.

Η συμμετοχή της επιχείρησης στα Social (facebook Κλπ) είναι απαραίτητη για συγκεκριμένο λόγο αλλά όχι η μοναδικός. Δεν μιλάμε για την εαυτό μας αλλά για το πρατήριο μας, στα Social η επιχείρηση είναι φιλοξενούμενη στο χώρο κάποιου άλλου όπου βρίσκονται πάρα πολλοί καταναλωτές και μπορείς να μιλήσεις για την επιχείρηση σου. Όμως ο σκοπός είναι αυτούς όλους να τους πάμε στον δικό μας χώρο, στην ιστοσελίδα μας, όπου είναι μια πλατφόρμα συγκεντρωμένων και αναλυτικών πληροφοριών.

Social, επικεντρωθείτε στην λύση και στην διασκέδαση

Μην ξεχνάτε ποτέ γιατί οι καταναλωτές βρίσκονται στα Social, για να διασκεδάσουν. Όποιος θελήσει να τους χαλάσει αυτό θα τον πετάξουν στο Κάδο Ανακύκλωσης. Το πρατήριο έχει ένα πλεονέκτημα βέβαια σε σχέση με τις άλλες επιχειρήσεις αφού η τιμή είναι σημαντικός παράγοντας οπότε μπορεί συχνά Post.

Όμως από κει και πέρα, δεν θα πρέπει να αγνοεί τους κανόνες ως προς την αντιμετώπιση των καταναλωτών και να τους δίνει αυτό που ζητάνε, διασκέδαση και λύση. Οι πληροφορίες αυτές θα πρέπει να γίνονται Post με τέτοιο τρόπο ώστε να έλκουν το ενδιαφέρον, και σε αυτό παίζει σημαντικό ρόλο το Περιεχόμενο

Περιεχόμενο, αυτός είναι ο Βασιλιάς στο διαδίκτυο

Κανένα εργαλείο, καμιά διαδικασία δεν έχουν νόημα αν δεν υπάρχει το σωστό περιεχόμενο. Οι χρήστες δέχονται τόσες πληροφορίες καθημερινά ώστε θα υιοθετήσουν αυτές που ξεχωρίζουν.

Και στο περιεχόμενο δύο είναι τα χαρακτηριστικά που θα ξεχωρίσουν, η φωτογραφία και το κείμενο. Ανάλογα την επιχείρηση το περιεχόμενο του δίνεις και την ανάλογη ανάπτυξη, Σε ένα πρατήριο το περιεχόμενο θα πρέπει να έχει αμεσότητα.

Παράδειγμα, βρέχει, το post η και τα Post της ημέρας θα πρέπει να είναι συμβουλές όσο αφορά την οδήγηση σε σχέση με τον συγκεκριμένο καιρό. Οι συμβουλές αυτές δεν θα πρέπει να παρουσιάζονται ως δικές μας, αλλά να αναφέρουμε μια αξιόπιστη πηγή η οποία θα ανεβάσει και την δική μας αξιοπιστία αφού δείχνει την ποιότητα ενημέρωσης μας.

Μετά από αυτό, μπορείτε να κάνετε Post τον υαλοκαθαριστήρα που πουλάτε στο πρατήριο σας

Διαβάστε επίσης: Local Marketinng για τα πρατήρια #1, #2, #3

Μοιραστείτε τοShare on Facebook9Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone