8 Βασικές τακτικές SEO για να καθοδηγήσεις την επιχείρηση σου [Infographic]

Η βελτιστοποίηση της οργανικής αναζήτησης και του SEO είναι κάτι που πάντα εξασκούμε σαν digital marketers και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων. Ειδικά αν σκεφτείς πόσο ανταγωνιστική και ακριβή όλο και γίνεται η πληρωμένη αναζήτηση.

Δεν θέλεις να πληρώνεις την Google για κάθε κλικ στην Ιστοσελίδα σου, οπότε κάνεις το σωστό με το να προσπαθήσεις την βελτιστοποίηση της οργανικής αναζήτησης για να οδηγήσεις κίνηση με αυτό τον τρόπο.

Επειδή όλοι είμαστε στο “έλεος” της Google και των άλλων μηχανών αναζήτησης, πολύ σπάνια υπάρχουν τακτικές SEO που είναι μαύρο και άσπρο, αλλά όταν πρόκειται για τα βασικά όπως το να καταφέρεις να ανεβάσεις την μικρή σου επιχείρηση από το έδαφος και να την καταφέρεις να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης, είναι στην πραγματικότητα, τολμάω να πω, πολύ εύκολο.

Έτσι ποιες είναι οι πιο σημαντικές στρατηγικές που θα πρέπει να ακολουθήσεις αμέσως ;

Ξεκίνα με το πλαίσιο της ίδιας της Ιστοσελίδας σου, και να σιγουρέψεις ότι είναι φιλική προς τα κινητά, που σημαίνει βελτιστοποίηση για κινητά, ή ακόμα καλύτερα, να είναι responsive. Responsive για κινητά σημαίνει ότι η Ιστοσελίδα σου προσαρμόζεται έτσι ώστε να “χωράει/ταιριάζει” σε οποιαδήποτε συσκευή χρησιμοποιεί ο χρήστης, είτε πρόκειται για ένα σταθερό υπολογιστή, φορητό υπολογιστή, tablet ή κινητό τηλέφωνο. Οι κινητές συσκευές είναι όλο και πιο σημαντικές τώρα,  ώστε η Google εγκαινίασε τον δικό της “mobilegeddon” αλγόριθμο την Άνοιξη του 2015, που ουσιαστικά μετακινεί την Ιστοσελίδα σου κάτω στις οργανικές ταξινομήσεις αν η Ιστοσελίδα σου δεν παρέχει μία εξαιρετική κινητή εμπειρία χρήστη γι’ αυτόν που την αναζητεί.

Επίσης, συγκεντρώσου στο περιεχόμενο. Όπως πιθανόν γνωρίζεις ή δεν γνωρίζεις ήδη, εξαιτίας του αλγορίθμου και των ενημερώσεων της Google, οι οργανικές ταξινομήσεις καθοδηγούνται σε μεγάλο βαθμό από την ποσότητα της ποιότητας του περιεχομένου που χρησιμοποιείται, είτε είναι μέσω των blogs, μελέτες περιπτώσεων, κ.α όπως φαίνεται στο Νο 4 στο infographic. Η Google θέλει να δει ότι διαπαιδαγωγείς αυτόν που κάνει αναζήτηση με ενημερωτικό περιεχόμενο, έτσι ώστε όσο περισσότερο περιεχόμενο μπορείς να δημοσιεύσεις στην Ιστοσελίδα σου, τόσο το καλύτερο. Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάσαι είναι ότι το περιεχόμενο πρέπει να είναι, η ποιότητα.

Άλλη μία βασική περιοχή για να επικεντρώσεις τις προσπάθειές σου είναι η τοπική αναζήτησή σου, και πιο σημαντικά, το δικό σου Google My Business (γνωστό και ως  Google+) προφίλ. Βεβαιώσου ότι η διεύθυνση σου είναι σωστή και ότι έχει επαληθευτεί και από την Google, είτε μέσω γραπτής βεβαίωσης είτε μέσω τηλεφώνου, έτσι ώστε η επιχείρηση σου είναι επιλέξιμη να εμφανίζεται στον χάρτη και στις τοπικές αναζητήσεις Η Google, και οι άλλες μηχανές αναζήτησης, με το να γνωρίζουν την ακριβή διεύθυνση της επιχείρησής σου μπορεί να κάνει θαύματα για την τοπική αναζήτηση σου.

Δείτε και τις υπόλοιπες βασικές τακτικές SEO για να οδηγήσεις την επιχείρηση σου ψηλά

new-8-seo-basics

 

Μοιραστείτε τοShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email