Αυτά είναι τα 4 λάθη που «σκοτώνουν» την ιστοσελίδα σας πριν την κατασκευάσετε

Με μια πρόχειρη αναζήτηση θα βρείτε πολλά άρθρα που αναφέρουν τα λάθη που έχει μια ιστοσελίδα, όπως το navigation, ότι δεν είναι responsive design, αργός server, δεν έχει κουμπιά call to action, η έλλειψη περιεχομένου και πολλά πολλά άλλα.

Αυτά όλα είναι το αποτέλεσμα, όταν έχει ήδη κατασκευαστεί η ιστοσελίδας σας, και οι λόγοι είναι δύο, είτε ο συνεργάτης σας δεν γνωρίζει κάποια από αυτά είτε έχετε προσωπική παρέμβαση, και αυτό που «σκοτώνει» την ιστοσελίδα σας είναι ότι συμβαίνει πριν την κατασκευή.

Παρακάτω θα δούμε τους λόγους αυτούς και οι οποίοι αφορούν αποκλειστικά τους ιδιοκτήτες και τα λάθη που κάνουν πριν την κατασκευή

Ασαφής αποστολή του site

Το πρώτο και το κυριότερο λάθος, ο ιδιοκτήτης δίνει προτάσεις και εντολές για την κατασκευή με βάση την δική του εμπειρία πλοήγησης στο διαδίκτυο. Αυτό έχει σαν συνέπεια να μην δώσει έμφαση στον μέσο χρήστη και το υποψήφιο κοινό παραγνωρίζοντας βασικούς κανόνες. Μην σας φανεί παράξενο αν σε ένα εταιρικό site παρουσίασης δείτε κάπου στην αρχική σελίδα να υπάρχει ο Καιρός, κάπου το είδε και το ζήτησε.
Εδώ είναι ευθύνη της εταιρείας που θα κατασκευάσει την ιστοσελίδα όπου πρέπει να «συγκρουστεί» με τον πελάτη και να του δώσει όλες τις απαραίτητες εξηγήσεις.

Ποιος πρέπει να κατασκευάσει το περιεχόμενο για την ιστοσελίδα

Αυτός που είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την συλλογή του υλικού είναι προφανώς ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης αλλά οι περισσότερες από αυτές δεν έχουν ψηφοποιημένη την επιχείρηση τους. Εδώ παρεμβαίνει ο συνεργάτης που θα κατασκευάσει την ιστοσελίδα και να απαιτήσει το υλικό σε τέτοια μορφή που θα τον βοηθήσει για το μέγιστο αποτέλεσμα. Αυτό σημαίνει ότι η επιχείρηση θα πρέπει να προβεί σε φωτογραφίσεις και ανάπτυξη κειμένων, πράγμα που αν δεν συμβεί θα «σκοτώσει» από την αρχή την ιστοσελίδα. Οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων πρέπει να κατανοήσουν πως οι χρήστες σήμερα έχουν τόσες εικόνες κατά την πλοήγηση τους ώστε όταν βρεθούν σε μέτριο αποτέλεσμα θα το απορρίψουν.

Παράδοση υλικού

Η εμπειρία μας έχει δείξει πως όταν η παράδοση του υλικού γίνεται τμηματικά, τις περισσότερες φορές το έργο μένει ημιτελές και ανεβάζει κατακόρυφα το κόστος για την εταιρεία που κατασκευάζει το έργο, αφού έτσι την βάζει σε μια διαδικασία να «πηδά» από έργο σε έργο. Αντίθετα, έχουμε δει πως όταν το υλικό απαιτείται από τον ιδιοκτήτη σε συγκεκριμένο χρόνο το έργο προχωρά ικανοποιητικά. Υπάρχουν και πολλές περιπτώσεις όπου ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας είτε δεν έχει πραγματικά το χρόνο, η δεν έχει την γνώση, η ακόμα και τους συνεργάτες.  Η εταιρεία που κατασκευάζει την ιστοσελίδα θα πρέπει να έχει την εμπειρία και την γνώση να δημιουργήσει η ίδια το υλικό με τους συνεργάτες της.

Παρέμβαση στην κατασκευή

Κάποιος που έχει κάνει τα πρώτα βήματα σωστά (κατασκευή περιεχομένου, παράδοση υλικού) δεν πρόκειται να παρέμβει στην κατασκευή του έργου, ήδη έχει ακούσει τις συμβουλές της εταιρείας που το κατασκευάζει και αναπτύσσεται και σχέση εμπιστοσύνης. Εξάλλου, πολλές εταιρείες που λειτουργούν κατά αυτό τον τρόπο – όπως και εδώ στην Green Apple – δεν αφήνουν το πελάτη να παρέμβει ποτέ στην κατασκευή και αναλαμβάνουν πλήρως την ευθύνη του αποτελέσματος.
Αλλά υπάρχει και η άλλη περίπτωση, αυτός που θέλει να παρέμβει. Αυτός ο ιδιοκτήτης, τις περισσότερες φορές έχει τραβήξει ο ίδιος τις φωτογραφίες, έχει γράψει ο ίδιος τα κείμενα και θεωρεί ότι έχει και την δυνατότητα να πει σε κάποιον πώς να κάνει την δουλειά του.

Σε κάθε περίπτωση, όταν συνεργάζεστε με μια εταιρεία για να δημιουργήσει την ιστοσελίδα σας θα πρέπει να της δείξετε εμπιστοσύνη, εξάλλου εσείς την επιλέξατε.

Μοιραστείτε τοShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email