5 Μαρτίου 2013

Πριν από όλα τα βήματα κάνε το πρώτο!

Κατά καιρούς λαμβάνεται διαφημιστικά e-mails που υπόσχονται επιτυχία της ιστοσελίδας σας αν ακολουθήσετε κάποια βήματα. Άλλα μηνύματα μιλάνε για 5 βήματα, άλλα για 7, άλλα για […]
4 Μαρτίου 2013

Ρόλοι και ικανότητες Ηγετών

Μέσα από τα άρθρα μας και την λειτουργία μας περνάμε και το μήνυμα της αποστολής: «Δημιουργούμε Διαδικτυακούς επιχειρηματίες». Διαβάζοντας το βιβλίο του Δημήτρη Μπουραντά “Ηγεσία, ο […]
4 Μαρτίου 2013

Διαφήμιση χωρίς την βασική προϋπόθεση

Παρακολουθώντας την νέα «μόδα» αυτή των websites με τα εκτυπωτικά κουπόνια και των Portals, μας κάνουν δύο πράγματα εντύπωση:
4 Μαρτίου 2013

Η ανάπτυξη του αυτονόητου.

Σε μια εποχή που κάποιες ενέργειες θεωρούνται αυτονόητες για την ανάπτυξη, εντύπωση προκαλεί την παρουσίαση ενός 5λεπτου ρεπορτάζ από κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας (ερτ3) με θέμα την […]
4 Μαρτίου 2013

Social NetWorks, τι προσφέρουν σε μια επιχείρηση;

Καταρχήν θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο σωστός όρος είναι Social NetWorks και όχι Social Media. Για πιο λόγο λοιπόν πρέπει να αφιερώσει μια επιχείρηση εργατοώρες […]
4 Μαρτίου 2013

Στατιστικά, εμπιστευτείτε τα!

Οι στατιστικές που γίνονται από τις διάφορες εταιρείες για οργανισμούς ή επιχειρήσεις, είναι σαν την μίνι φούστα, δείχνουν πολλά αλλά κρύβουν την ουσία! Αντίθετα τα στατιστικά […]
30 Απριλίου 2012

Δημιουργία αγοραστικού κοινού. Το Web το κάνει εύκολα και οικονομικά.

Είναι πλέον πασιφανές ότι η κρίση έδειξε όλες τις αδυναμίες των Ελληνικών επιχειρήσεων και ειδικά αυτών που ουσιαστικά είναι οι «οδηγοί» της αγοράς. Όλες οι διαδικασίες […]
30 Απριλίου 2012

Γιατί πρέπει να επιλέξω μια εταιρεία Web Marketing;

Όταν σπάσετε (χτύπα ξύλο) το πόδι σας, θα πάτε σε ένα γιατρό και θα κάνετε ακριβώς ότι σας πει, γιατί οι επιπτώσεις, αν δεν ακολουθήσετε τις […]
30 Απριλίου 2012

Καρναβάλι, το συμπεριφερόμαστε ως τουριστικό προϊόν;

Με αφορμή το Καρναβάλι της Ξάνθης και την ανάπτυξη του έργου www.karnavali-xanthi.gr θα κάνουμε κάποιες επισημάνσεις για έναν θεσμό που τείνει να ξεφύγει από τουριστικό προϊόν […]
30 Απριλίου 2012

“Σύνδρομο του Βιετνάμ” όχι όμως για τις διαδικτυακές επιχειρήσεις

Όταν οι Αμερικανοί μπλέχτηκαν στο πόλεμο του Βιετνάμ πίστευαν ότι η τεράστια πολεμική τους μηχανή ήταν θέμα χρόνου να συντρίψει τους Κόκκινους Χμερ. Έτσι χωρίς οργάνωση […]