Δεν αποδίδει το Facebook της επιχείρησης σου; Δες τι πρέπει να κάνεις

Συχνά μας ρωτάνε γιατί δεν αποδίδει μια εταιρική σελίδα στο Facebook ενώ κάνουν ότι χρειάζεται, και  όταν ρωτάμε ποιες είναι οι ενέργειες που κάνουν μας αναφέρουν, δημοσιεύουμε Post  και τα κάνουμε Χορηγούμενες.

Όμως δεν αρκούν αυτές οι δύο ενέργειες για μια πετυχημένη εταιρική σελίδα στο Facebook και για την ολοκληρωμένη επιτυχία χρειάζονται συγκεκριμένες ενέργειες και διαδικασίες

Ας δούμε όσα πρέπει να κάνει ένας διαχειριστής για να έχει το μέγιστο αποτέλεσμα

Είτε νέος είτε παλιός χρήστης πρόσεξε τα εξής

Τα κοινωνικά μέσα μαζικής δικτύωσης και ενημέρωσης έχουν εκτιναχθεί κατά τα τελευταία χρόνια.Οι επιχειρήσεις, μεγάλες και μικρές, ενσωματώνουν εκστρατείες Web Marketing μέσω Social Networks στο υπάρχον Marketing . Αυτοί που καταλαβαίνουν πραγματικά το σκοπό της κοινωνικής δικτύωσης έχουν καρπωθεί τα οφέλη, ενώ εκείνοι που απλά ακολουθούν το «κοπάδι» αντιμετωπίζουν προβλήματα κατανόησης της διαδικασίας και ανάγνωσης των αποτελεσμάτων.
Αν θέλετε να δείτε πραγματικές αποδόσεις της προσπάθεια σας και τα χρήματα που δαπανώνται για τις καμπάνιες μέσα από τα Social Networks, τότε θα πρέπει να ακολουθήσετε αυτούς τους απλούς κανόνες:

Διαβάστε αναλυτικά εδώ

Διαχειριστείτε σωστά τον χρόνο σας

Ο χρόνος είναι χρήμα; Αν ναι τότε ο χρόνος στην διαχείριση των Social είναι Θησαυρός και πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί πως θα τον κατανέμετε. Αν θα πρέπει να τον χωρίσουμε σε τοις εκατό (%), έχουμε:

  1. 50% έρευνα στο web
  2. 40% δημιουργία περιεχομένου
  3. 10% έλεγχο

Περιεχόμενο

Χωρίς περιεχόμενο δεν υπάρχει καμιά περίπτωση, καμιά σελίδα, να πετύχει. Οι χρήστες δέχονται τέτοιον όγκο ενημέρωσης και επιλέγουν αυτό το περιεχόμενο που τους «ξυπνάει» κυρίως συναισθήματα, για αυτό λόγο μάλιστα το Facebook δημιουργεί αγοραστικό κοινό. Ένα καλό περιεχόμενο εξαρτάται από δύο πράγματα, την φωτογραφία και το κείμενο, που με την σειρά τους πρέπει να έχουν και σωστές τεχνικές πριν δημοσιευτούν (βλέπε μεγέθη φωτογραφίας)

Ώρα δημοσίευσης

Δεν μπορούμε να απαριθμήσουμε τις μελέτες που έχουμε διαβάσει που ισχυρίζονται ότι γνωρίζουν την καλύτερη ώρα ή ημέρα για να δημοσιεύσετε στο Facebook.

Ενώ οι περισσότερες από αυτές τις μελέτες αντικρούει η μία την άλλη , με συνέπεια συγκρούονται και με τη δική μας ανάλυση. Αυτό μπορεί να είναι αυτό που δε θέλετε να ακούσετε, αλλά η καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε εξαρτάται από την επιχείρησή σας και το κοινό σας. Με λίγη προσπάθεια και λίγη δημιουργική σκέψη, μπορείτε να καθορίσετε την καλύτερη στιγμή για σας.

Διαβάστε περισσότερα για την σωστή ώρα δημοσίευσης εδώ

Διαστάσεις εικόνων

Οι διαστάσεις των εικόνων που δημοσιεύεται είναι πολύ σημαντικές, και είναι γιατί το ίδιο το Facebook τις έχει καθορίσει και ξέρει σίγουρα καλύτερα τον λόγο. Δεν έχει σημασία πως βλέπεται εσείς τις εικόνες από τον δικό σας υπολογιστή, έχει σημασία πως βλέπει την εικόνα ο μέσος χρήστης από pc, mobile και & tablet

21313

Logal Marketing & Facebook

Το Facebook σας δίνει την δυνατότητα όχι μόνο να προβάλλεται την επιχείρηση σας αλλά όπως και αναφέραμε και πιο πάνω να δημιουργήσετε αγοραστικό κοινό. Τα εργαλεία που διαθέτει μπορούν να το κάνουν και τοπικά ώστε να έχετε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.

Τέλος , πώς κάθεσαι στην Ακτή; Διάβασε εδώ

 

 

Μοιραστείτε τοShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email