Διαφήμιση χωρίς την βασική προϋπόθεση

Παρακολουθώντας την νέα «μόδα» αυτή των websites με τα εκτυπωτικά κουπόνια και των Portals, μας κάνουν δύο πράγματα εντύπωση:

Πρώτον, πως είναι δυνατόν να πείσεις κάποιον να διαφημίσει την επιχείρηση του χωρίς να διαθέτει website. Αυτή είναι και η βασική προϋπόθεση, το διαφημιστικό banner να λειτουργήσει ως πύλη εισόδου για το εταιρικό μας website όπου εκεί αναφέρουμε πληροφορίες για το προϊόν ή την υπηρεσία μας.

Το Δεύτερο που μας κάνει ιδιαίτερη εντύπωση, είναι πως κάποιος ο οποίος που δημιουργεί μια διαδικτυακή επιχείρηση όπως οι παραπάνω, να μην χρησιμοποιεί ως μέσο προβολής τα διαδικτυακά μέσα αλλά τα παραδοσιακά (φυλλάδια, αφίσες, ραδιόφωνο, περιοδικά). Ενώ λοιπόν από την μια προσπαθεί να πείσει για το μέσο του και όφελος σας αν προβληθείτε εκεί, ο ίδιος χρησιμοποιεί άλλα.

Μοιραστείτε τοShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email