Έτσι το SEO καταστρέφει το Marketing περιεχομένου

Σε μια ιστοσελίδα το SEO και το περιεχόμενο που χρησιμοποιείται για μάρκετινγκ έχουν την δυνατότητα να λειτουργούν πολύ καλά σε συνδυασμό.

Αλλά ένα πρόβλημα που μπορεί να προκύψει είναι όταν το SEO μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Δεν είναι μόνο η χρήση μιας παλιάς στρατηγικής SEO, αλλά και όταν η μια στρατηγική δεν μπορεί να βοηθήσει στο να λειτουργούν και οι δύο ενέργειες μαζί.

Είναι αρκετά εύκολο να λειτουργούν σε αρμονία και οι δύο διαδικασίες αλλά παρακάτω σας δίνουμε 5 τρόπους που μπορεί οι στρατηγικές SEO να σαμποτάρουν τις προσπάθειες του μάρκετινγκ μέσα από το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

  1. Η χρήση της λέξης κλειδί

Πριν από μερικά χρόνια, ο κανόνας ήταν, η δημιουργία ενός περιεχομένου γύρω από μια συγκεκριμένη λέξη ή φράση. Αυτή η στρατηγική θα μπορούσε να φέρει υψηλά αποτελέσματα σχετικά εύκολα. Το πρόβλημα όμως ήταν ότι το περιεχόμενο ήταν σχετικά «λίγο» και συχνά χαμηλής ποιότητας, έτσι είχε σαν αποτέλεσμα να μην ελκύει πολλούς αναγνώστες.

Όταν άρχισε η Panda Google γνωρίζουμε ότι αυτή η στρατηγική δεν είναι πλέον αποτελεσματική για SEO.  Αντ΄αυτού θα πρέπει να οι λέξεις κλειδιά να επικεντρώνονται στην δημιουργία περιεχομένου μακροχρόνιας μορφής που καλύπτει κάθε πτυχή του θέματος. Θα πρέπει να χρησιμοποιούνται λέξεις κλειδιά που σχετίζονται καθαρά με το θέμα του περιεχομένου.

Οι λέξεις κλειδιά θα πρέπει να απαντάνε σ΄αυτές τις ερωτήσεις: Σε τι κοινό απευθύνομαι;  Τι συμπληρωματικές πληροφορίες μπορείτε να προσθέσετε για να κάνουν αυτό το περιεχόμενο ακόμη πιο πολύτιμο; Πόσες φορές θα μπορούσατε να χρησιμοποιείστε τις λέξεις κλειδιά στο περιεχόμενο;

 

  1. Ο σχολιασμός των επισκεπτών στην ιστοσελίδα

Υπήρξε μεγάλη διαμάχη τα τελευταία 2 χρόνια για τον σχολιασμό των πελατών στην ιστοσελίδα.  Ο σχολιασμός μπορεί να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος μιας επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ, όμως πλέον δεν είναι αποτελεσματική.

Πρέπει να είσαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν αποφασίζετε ποιοι τρόποι πρέπει να συμβάλουν στο μάρκετινγκ της ιστοσελίδας.  Μερικοί παράγοντες για να προσδιορίσετε την αξιοπιστία και το κύρος της σελίδας είναι:

+ Ο αριθμός των οπαδών στα social media

+ Ο αριθμός των συνδρομητών στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

+ Συχνότητα άρθρων στο blog

+ Ο αριθμός και η ποιότητα των links που σας μεταφέρουν στην ιστοσελίδα

  1. Η ροή του περιεχόμενου

Ο όγκος του περιεχόμενου πρέπει να ακολουθεί την στρατηγική μάρκετινγκ. Η ροή πρέπει να είναι συχνή και υψηλής ποιότητας. Η σύνδεση του περιεχομένου σας σε άλλες ιστοσελίδες μπορεί επίσης να είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ και να φέρει περισσότερους αναγνώστε ή πελάτες στην δική σας ιστοσελίδα. Το πρόβλημα έρχεται όταν δεν χρησιμοποιείται σωστά όλα τα εργαλεία και έτσι η Google δεν μπορεί να αναγνωρίσει ποιος είναι ο δημιουργός της ιστοσελίδας.

Πριν συνδέσετε το περιεχόμενο σας σε μια άλλη ιστοσελίδα, ρωτήστε πρώτα αν χρησιμοποιούν τα σωστά εργαλεία. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε το διπλό περιεχόμενο και να διασφαλίσετε την κατάταξή σας στην Google με την αρχική διεύθυνση URL.

 

  1. Εστιάστε στην στρατηγική SEO για τα κινητά τηλέφωνα

Οι ιστοσελίδες πρέπει αν είναι φιλικές για τα κινητά. Δηλαδή να μπορούν οι επισκέπτες εύκολα να διαχειρίζονται την ιστοσελίδα, να είναι τα κουμπιά στο σωστό μέγεθος και να μπορούν οι σελίδες να συνδέονται με άλλες σελίδες.

Για να δημιουργήσετε στρατηγική για τα κινητά τηλέφωνα θα πρέπει να γνωρίζετε που και πως χρησιμοποιούν οι συνδρομητές το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Θα πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στο περιεχόμενο της σελίδας σας.

 

  1. Δεν κάνετε σωστή έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά

Υπάρχουν πολλά που μπορούμε να μάθουμε από μια έρευνα για λέξεις-κλειδιά που μπορεί να μας ενημερώσουν και να βελτιώσουν το περιεχόμενό μας. Όταν κάνετε έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να χρησιμοποιείτε την έρευνά σας για να ενημερωθείτε για όλα τα διάφορα θέματα που μπορεί να καλύψει το περιεχόμενό σας.

Η λέξη-κλειδί θα πρέπει να δώσει μια βαθύτερη και πληρέστερη κατανόηση στο τι ψάχνουν οι πελάτες-αναγνώστες.  Αντί να γράφετε το περιεχόμενο και στη συνέχεια να κάνετε την έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά, αφήστε την έρευνα να σας δώσει μια ευρύτερη κατανόηση των αναγκών για την ιστοσελίδα σας.

Ελάτε να χτίσουμε μαζί μας μια πετυχημένη στρατηγική με γνώμονα την πραγματική ανάγκη της επιχείρησης σας, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ

Μοιραστείτε τοShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email