Τι δεν θα μάθεις ποτέ σε ένα σεμινάριο Digital Marketing

Όπως έχουμε γράψει και σε άλλο άρθρο μας, όταν διαβάζεις αρθρογραφία σχετικά με το Web Marketing, πάντα στο τέλος θεωρείς ότι όλα τελικά είναι τόσο απλά στο web, όπου η επιτυχία δεν είναι πλέον το σύνολο διαδικασιών αλλά μια παρθενογέννηση.

Είναι σημαντικό πριν σας πούμε τι δεν θα μάθετε ποτέ σε ένα Digital Marketing να δώσουμε τον ορισμό του Digital Marketin καθώς επίσης και το προφίλ όσων σήμερα διδάσκουν Digital Marketing

Τι είναι Digital Marketing

Αν αυτή την στιγμή κάνετε μια αναζήτηση στις μηχανές θα δείτε διάφορους ορισμούς και ο καθένας από αυτούς μπορεί σε μερικές λέξεις να δώσει μια ικανοποιητική απάντηση.

Εμείς από την δική μας εμπειρία θα τον δώσουμε με τρεις μόνο λέξεις, όπου Digital Marketing είναι:

  • Συντονισμός
  • Συγχρονισμός
  • Ταχύτητα

Αυτά τα τρία δίνουν μια τεράστια δυναμική στην Επικοινωνία την οποία υπηρετούν τα εργαλεία του Digital Marketing.

Για να κάνουμε ακόμα πιο κατανοητό τον ορισμό να αναφέρουμε τι δεν είναι το Digital Marketing επίσης με τρεις λέξεις:

  • Πωλήσεις,
  • Διαφήμιση
  • Προώθηση

Αυτό  λίγο ακυρώνει ότι ακούμε συνήθως στα Σεμινάρια αφού υπόσχονται πωλήσεις, αύξηση πελατολογίου και γενικά δίνουν μια άλλη προοπτική στις επιχειρήσεις.

Ποιοι διδάσκουν Digital Marketing

Τα εργαλεία και οι διαδικασίες του Digital Marketing έχουν μια ουσιαστική “ζωή” στο web περίπου έξι χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι όση γνώση υπάρχει είναι εμπειρική και δεν έχει διδαχθεί. Συνήθως πρόκειται για εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο Web Marketing και λόγω γνώσης μπορούν να αφομοιώσουν όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

Έχουν άριστη γνώση των εργαλείων και των διαδικασιών και πάντα με επιτυχία σε ένα σεμινάριο οι γνώσεις αυτές λειτουργούν ως “άσκηση θάρρους” για όσους παρακολουθούν τα σεμινάρια.

Μάλιστα ξέροντας ότι το κοινό τους έχει τεράστια δυσκολία να καταλάβει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της δουλειάς τους, πάντα η παρουσίαση γίνεται με έναν απλό τρόπο όπου στο τέλος προκύπτει το συμπέρασμα ότι τελικά η εφαρμογή του Digital Marketing είναι μια εύκολη υπόθεση

Τι δεν μάθετε ποτέ σε ένα σεμινάριο Digital Marketing

Σε ένα σεμινάριο θα ακούσετε έννοιες, Περιεχόμενο, Χορηγούμενες, Social και άλλες οι οποίες οι περισσότερες θα σας ενθουσιάσουν. Μάλιστα όταν θα φύγετε από ένα τέτοιο σεμινάριο θα τρέξετε να τα κάνετε όλα τόσο εύκολα όπως εύκολα τα ακούσατε.

Θα τρέξετε να αγοράσετε ένα κινητό με κορυφαία κάμερα, θα τραβήξετε την πρώτη σας φωτογραφία, θα την ανεβάσετε, αμέσως θα κάνετε χορηγούμενη και θα αναμένετε τα Likes τα οποία θα είναι η μέτρηση της επιτυχίας.

Όμως τίποτα από τα παραπάνω δεν θα φέρει την επιτυχία, και αυτό γιατί, αυτή θα έρθει μόνο αν αλλάξετε εσείς οι ίδιοι. Οι συνήθειες σας με την τεχνολογία, οι καθημερινές σας συνήθειες στην δουλειά σας, η κουλτούρα στην δουλειά σας που θα ενσωματωθεί στο web και τέλος, τα χρήματα που θα διαθέσετε, θα φέρουν επιτυχία.

Και αν τα άλλα δεν έγιναν κατανοητά, το θέμα των χρημάτων είναι εύκολο, δεν μπορείτε να βγείτε έξω, να θέλετε να περάσετε τέλεια, να φάτε, να πιείτε και να διασκεδάσετε, έχοντας 5 ευρώ στην τσέπη, και αυτό σε ένα Digital Marketing δεν θα σας το πούνε ποτέ

Μοιραστείτε τοShare on Facebook
Facebook
0Share on Google+
Google+
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email