Ξέρεις τι είναι Social και αν είναι χρήσιμα για την επιχείρηση σου;

Ξεκίνησαν ως Social Networks, και τέτοια είναι, όμως τελικά επικράτησε το Social Media ως πιο επικοινωνιακός ορισμός.

Αν όμως θελήσουμε να δώσουμε τον ορισμό των Social Media ποιος είναι τελικά και ποιος, μπορεί να τον ορίσει; Ένας ορισμός (όπως και η πώληση) δεν είναι παρθενογέννηση, είναι ένα σύνολο. Τα Social Media λοιπόν είναι κομμάτι, διαδικασία του Web Marketing , το υπηρετεί και του παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες (στατιστικά, τάσεις)

Τα Social Media, ως κομμάτι του Web Marketing βασίζονται στον Σχεδιασμό , τον Συγχρονισμό, τον Συντονισμό και τέλος, την Ταχύτητα.

Ποιοι χρειάζονται τα Social και γιατί;

Στο ποιοι είναι εύκολο, όλοι!

Γιατί; Γιατί είναι όλοι εκεί, και το να μην είσαι μέσα σε αυτό κόσμο, δεν σε κάνει ξεχωριστό, η μάλλον, σε κάνει ξεχωριστό. Το διαδίκτυο ως ΜΜΕ (Μέσο Μαζικής Επικοινωνίας) προσφέρει κάτι σε όλους, Επικοινωνία, πόσο καλά θα κάνεις την επικοινωνία εξαρτάται από το παρακάτω

Επένδυση

Έκανες μια δημοσίευση στο εταιρικό σου Instagram η στην εταιρική σου σελίδα στο Facebook, πάτησαν Like, και χάρηκες. Αλλά τα επόμενα λεπτά, ξαναγύρισες στο προσωπικό σου Instagram και στο προσωπικό σου προφίλ και αρχίζεις να χαζεύεις τα post των φίλων σου (δείξε τα Post τους να σου πω ποιοι είναι)

Να ξέρεις, δεν ο μόνος που του κάνει, χιλιάδες άλλοι σαν και εσένα που έχουν επιχείρηση κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα.

Υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που κάνουν το αντίθετο, Web Marketing, και το κάνει κάποιος που γνωρίζει, Σχεδιάζει, Συγχρονίζει, Συντονίζει, και τέλος υλοποιεί με ταχύτητα, και αυτό το κάνουν οι παρακάτω

Διαχειριστές

Ποιοι είναι όμως αυτοί που σήμερα κάνουν το πομπώδες…Digital Marketing.

Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε κάτι, στην Ελλάδα μέχρι σήμερα, δεν υπάρχει κανείς που να έχει κάνει ολοκληρωμένες και πιστοποιημένες σπουδές. Στο εξωτερικό που είναι πιο οργανωμένες αυτές οι δομές, δεν παίρνεις πτυχίο πόσα Post μπορείς να κάνεις την εβδομάδα.

Η μια κατηγορία λοιπόν είναι , οι ίδιοι επιχειρηματίες. Είναι απλό, όπως λένε πάντα, θα πάρουν το κινητό, θα τραβήξουν φωτογραφία, θα την σηκώσουν, και στην συνέχεια ανανέωση για να μετράνε τα Like

Υπάρχει μια άλλη κατηγορία, που τα κάνει όλα. Είναι ένας που παρουσιάζεται ως Digital Manager, τα κάνει όλα εύκολα και συμφέρει. Είναι τέλειος να διαχειρίζεται σελίδες, τέλειος στο να τραβάει φωτογραφίες, τέλειος στο να φτιάχνει βίντεο και φυσικά, τέλειος στο να παρουσιάζει στο πελάτη τα τέλεια Like. Βέβαια, παραδείγματα επιτυχίας συγκεκριμένα, δεν υπάρχουν, επιτυχία είναι το Like. Μέχρι εκεί!

Υπάρχει μια άλλη ενδιαφέρουσα κατηγορία, είναι τα νέα παιδιά τα οποία μπορεί να σπούδασαν κάτι άσχετο, αλλά τους μαγεύουν τα Social Media. Είναι παιδιά με πάθος, όρεξη, οξυδέρκεια, αλλά έχουν ένα μεγάλο ελάττωμα, κάποια εμπειρία εργασιακή. Αυτό είναι απαγορευτικό ώστε σε μικρές επιχειρήσεις (που ουσιαστικά για αυτές συζητάμε) να προσαρμόσουν ειδικά σε αυτές, αυτά που ξέρουν. Λειτουργούν καθαρά όπως η “παπαγαλία”, εφαρμόζουν κατά γράμμα ότι έχουν μάθει σε πετυχημένα σεμινάρια (μιλάμε για αυτά που κοστίζουν 3-4000 ευρώ και όχι του ΟΑΕΔ) με αποτέλεσμα, να μην μπορούν να καινοτομήσουν.

Τέλος υπάρχει μια άλλη κατηγορία, αυτοί που ξέρουν να κάνουν Web Marketing και όχι απλά Digital Marketing. Οι συγκεκριμένοι ουσιαστικά είναι Managers, δεν τραβάνε φωτογραφίες, δεν τραβάνε βίντεο, δεν φτιάχνουν βίντεο, δεν φτιάχνουν δημιουργικά, δεν κάνουν Post αλλά κυρίως, δεν θα κάνει πράγματα που να αρέσουν στο πελάτη, αλλά μόνο αυτά που έχει ανάγκη η επιχείρηση

Τι κάνουν, είναι κάθε μέρα, όλη μέρα στους πελάτες τους, τους “φερμάρουν”, βλέπουν την επιχείρηση, την λειτουργία της, στην συνέχεια Σχεδιάζει. Μετά, Συντονίζει, βρίσκει φωτογράφους, γραφίστες, επαγγελματίες που φτιάχνουν βίντεο. Μετά Συγχρονίζει, βάζει όλους αυτούς μαζί για να πούνε τις ιδέες τους πάνω στον Σχεδιασμό του. Και τέλος, Υλοποιούν όλοι μαζί με Ταχύτητα

Από όλα τα παραπάνω, μπορούμε να ορίσουμε τον ορισμό των Social Media.

  1. όποιος αναλαμβάνει δάσκαλος του εαυτού του έχει έναν ηλίθιο μαθητή
  2. δεν κάνεις το πιο γλυκό μεθύσι με 5 ευρώ στην τσέπη

 

 

Μοιραστείτε τοShare on Facebook
Facebook
1Share on Google+
Google+
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email